با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی:

تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی تربت جام

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان با بیان این که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی مردم دین خود را به نظام ادا کرده اند گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی در جهت اعتلای ارزش های دینی و انقلابی یک امر ضروری است .
کد خبر: ۸۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 01 September 2015
حجت الاسلام مرویان حسینی که در مراسم تکریم و معارفه رئیس این اداره درشهرستان تربت جام سخن می گفت افزود: سازمان تبلیغات اسلامی همیشه و در همه حال با سیاست های انقلاب اسلامی همراه بوده و در حفظ و حراست از دستاوردها وارزش ها ی فرهنگی و دینی پیشگام است.
وی به نقش خطیر روحانیت در به ثمر رساندن اهداف نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: نعمت وجود روحانیت در هر منطقه ای عرصه را بر عاملان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تنگ می کند.
در این آیین همچنین از زحمات حجت الاسلام محمود غلامی جام تقدیر و تشکر بعمل آمد و حجت‌الاسلام حبیب الله زاهدی بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی شد.
این مراسم تکریم ومعارفه با حضور امامان جمعه،علما،معاون فرماندار، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مسئولان اجرایی،روحانیون و مسئولین هیئات مذهبی  در محل مسجد جامع روستای خیر آباد بالاجام برگزارشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار