استقبال از 4 ورزشکار مدال‌آور

3 بانوی پینگ‌پنگ‌باز و یک شناگر از استان همدان موفق به کسب 9 مدال طلای مسابقات جهانی آرژانتین شدند و مورد استقبال مسئولان ورزشی استان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 02 September 2015
3 بانوی پینگ‌پنگ‌باز و یک شناگر از استان همدان موفق به کسب 9 مدال طلای مسابقات جهانی آرژانتین شدند و مورد استقبال مسئولان ورزشی استان قرار گرفتند.

به گزارش فارس؛ ورزشکاران پیوند اعضای استان که در مسابقات جهانی آرژانتین حضور داشتند موفق شدند عناوین و مدال‌های رنگارنگی را از این رقابت‌ها از آن خود کنند.

در بیستمین دوره بازی‌های جهانی پیوند اعضا در ماردل پلاتای آرژانتین کاروان ورزشی ایران با رشد چشمگیری نسبت به دوره قبل صاحب 27 مدال طلا، 22 نقره و 28 برنز شد که این بهترین نتیجه تاریخ ورزش پیوند اعضای ایران در بازی‌های جهانی از لحاظ مرغوبیت مدال است، ورزشکاران همدانی نیز در کسب این مدال‌ها سهم عمده‌ای داشتند.

ورزشکاران همدانی حاضر در این رقابت‌ها موفق شدند دو نشان طلا، چهار نشان نقره و سه نشان برنز از مجموع 77 مدال کسب شده را از آن خود کنند.

تیم ملی پینگ‌پنگ پیوند اعضای کشورمان با هدایت مربی خوب و مجرب استان زهره ابوطالبیان به این رقابت‌ها اعزام شد و سه ملی‌پوش همدانی حاضر در رقابت‌ها موفق به کسب عنوان شدند.

گفتنی است معصومه برجی، بهاره بیگی و الهام محمدی اعضای تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان و صفدر ناصر‌زاده در رشته شنا در رقابت‌ها موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ رقابت‌های جهانی پیوند اعضا شدند.

ورزشکاران ملی‌پوش همدانی حاضر در کاروان اعزامی پیوند اعضا امروز از مسابقات جهانی آرژانتین بازگشتند و مورد استقبال مسئولان ورزشی استان همدان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال این ورزشکاران مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس و مسئولان هیئت ورزشی پیوند اعضا و جمعی از جامعه ورزشی استان حضور داشتند.

لازم به ذکر است کاروان اعزامی ایران امسال موفق شد پس از کشورهای بریتانیا، آرژانتین، آفریقای جنوبی، مجارستان و آمریکا در رده ششم بازی‌های جهانی قرار گیرد.

44 کشور در بازی‌های جهانی پیوند اعضا حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار