گلایه وزیر از سنگ‌اندازی برای ساخت بیمارستان

وزير بهداشت و درمان آموزش پزشکي ايران گفت: مشکل عمده در حوزه پيشگيري، متقاعد کردن مسئولان است و پيوست سلامت براي پروژه هاي بزرگ، تبديل به شعار شده است.
کد خبر: ۸۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 05 September 2015

«سيد حسن قاضي زاده هاشمي» پنج شنبه گذشته در همايش کشوري بهورزان و مربيان نمونه در مشهد افزود: براي ساخت يک بيمارستان و کمک به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي، هزار منت مي گذارند و سنگ اندازي مي کنند .

هاشمي با ابراز خوشحالي از الگو برداري مدل بهورز روستايي براي مراقب سلامت شهري گفت: اگر بهورز شهر باهمان شيوه و انگيزه بهورز روستا تربيت شود و در حاشيه شهر و محلات شهري خدمت کند کار بزرگي صورت گرفته است.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي همچنين درحاشيه مراسم روز بهورزدر جمع خبرنگاران با بيان اينکه مشهد بين 2 هزار تا 3 هزار تخت بيمارستاني کم دارد، گفت: يکي از طرح‌هايي که براي رفع اين کمبود در دستور وزارتخانه قرار دارد، ايجاد ارزش افزوده براي زمين بيمارستان قائم مشهد است که البته کميسيون ماده 5 با تغيير کاربري آن مخالفت کرده است.

وي افزود: با اين حال مسئولان استان خراسان رضوي بايد اعتبارات لازم را براي تأمين تخت‌هاي مورد نياز بيمارستاني فراهم کنند و کاري از دست وزارت بهداشت برنمي‌آيد.

قاضي‌زاده هاشمي تأکيد کرد: وزارت بهداشت برخلاف ميل باطني خود به دنبال اين است که زمين‌هاي تحت اختيارش را با تغيير کاربري تبديل به ارزش افزوده کند و از اين محل کمبود تخت‌‌هاي بيمارستاني را در کلانشهر مشهد جبران کند اما متأسفانه مسئولان اين استان همکاري لازم را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار