تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی استان مبنی بر تربیت نیرو برای انقلاب گفت: یکی‌از برنامه‌های مهمی که تیم مدیریتی استان در دستور کار قرار داده، تربیت نیرو و کادرسازی مدیریتی برای انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 30 January 2022
در نشست صمیمانه دبیران احزاب اصولگرا با استاندار همدان چه گذشت؟
 
 به گزارش تابناک همدان از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، نشست صمیمانه دبیران احزاب اصولگرای استان همدان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد. 

 استاندار همدان، در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به دبیران احزاب و مسئولان تشکل‌های انقلابی استان، گفت: مطالب مطرح شده توسط دبیران احزاب، ضمن قابل توجه بودن، وظیفه ما را نیز بسیار سنگین می‌کند.
 
قاسمی فرزاد افزود: حکمرانی یکی از سخت‌ترین امور است، ما وضعیت نابسامان و به هم‌ریخته‌ای از دولت گذشته تحویل گرفته‌ایم که تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد تا شرایط بهبود پیدا کند.

وی تصریح کرد: برای گرفتن تصمیم درست در انتصابات باید همه جوانب را سنجید و به تمام ابعاد آن پرداخت، تا در راستای منافع عمومی و مصالح نظام مقدس اسلامی اقدام کنیم. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به مسائل مطرح شده توسط احزاب و مسئولان تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی استان مبنی بر تربیت نیرو برای انقلاب گفت: یکی‌از برنامه‌های مهمی که تیم مدیریتی استان در دستور کار قرار داده، تربیت نیرو و کادرسازی مدیریتی برای انقلاب است. 

وی افزود: ما ضمن توجه به رسیدگی به معیشت مردم، به دنبال ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌محور و پیشرفت استان در افق درازمدت هستیم.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به تعامل سازنده احزاب و دولت، گفت: آنچه از احزاب سیاسی اصولگرای و تشکل‌ها و جریان‌های انقلابی استان انتظار می‌رود، این است که به مسئولان و مدیران دولت سیزدهم اعتماد کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دولت در جهت رفع موانع واحد‌های تولیدی استان، گفت: احیای دو سوم واحد‌های راکد استان اقدام بزرگ دولت در مدت کوتاه در استان بوده، که تا کنون به برخی از آن‌ها رسیدگی و موانع آن‌ها رفع شده است.

استاندار همدان گفت: در حوزه‌های کشاورزی، صنایع، گردشگری و معادن استان، برنامه‌ریزی‌های لازم و بلند مدت را در نظر گرفته‌ایم؛ زیرا باید بهره‌وری حوزه‌های مختلف استان را بالا ببریم.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: در انتصابات حتما از جوانان استفاده می‌شود و از افراد با سابقه نیز در کنار آن‌ها به عنوان مشاوره استفاده خواهد شد، تا بتوان بهترین نتیجه را اخذ کرد. 

وی گفت: خانه احزاب سازو‌کار ویژه‌ای دارد و در راستای استفاده برابر و عادلانه‌ی تمامی احزاب شناسنامه‌دار استان قدم بر می‌داریم.

وی تصریح کرد: از نظرات و توانمندی‌های بانوان کارآفرین در استان نهایت استفاده می‌شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد. 

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از بانوان گفت: در راستای حمایت از بانوان استان، برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت حمایت از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و زنان روستایی در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: از حقوق حقه فرهنگیان دفاع کرده و دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کسی از این موضوع سوء استفاده کند.

وی افزود: یکی از وظایف احزاب استفاده از "جهاد تبیین" در فضای مجازی و به‌صورت گفتگو رو در رو، در راستای هوشیار کردن جامعه فرهنگیان است، زیرا که منافقین تمام تلاششان را برای هجمه به کشور و آسیب زدن به مردم به کار گرفته‌اند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به ضرورت سفر‌های شهرستانی خود گفت: هر جمعه به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و در آن‌جا ضمن سرکشی از واحد‌های تولیدی، در نماز جمعه با مردم صحبت کرده و از نزدیک در جریان مشکلات واحد‌های تولیدی قرار می‌گیریم.

وی گفت: آموزش منتخبین شورا‌های اسلامی شهر نیز با جدیت در دستور کار استانداری قرار می‌گیرد.


در بخش دیگری از این نشست احزاب سیاسی و مسئولان تشکل‌های انقلابی و جریان‌های سیاسی استان، مطالبی را مطرح و درخواست‌های خود را به طور مفصل ارائه کردند، در ادامه محور‌های اساسی مطالب آن‌ها را می‌خوانید: 

✔️ احزاب با توجه به ارتباط گسترده‌ای که با بدنه مردم دارند، می‌توانند بهترین مشاور برای استاندار محترم و معاونین و مشاوران استاندار باشند.

✔️ ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین نیرو‌های انقلابی ضرورتی غیر قابل انکار است. 

✔️ با عملکرد ضعیف دولت سابق به اعتماد عمومی مردم خدشه وارد شده که با اقدامات دلسوزانه دولت سیزدهم این اعتماد، به جامعه باز خواهد گشت.

✔️ نماینده جامعه اسلامی اصناف و بازار در جلسه ستاد تنظیم بازار دعوت شود.

✔️ تسهیلات لازم و در شان برای فرهنگیان استان در نظر گرفته شود، زیرا فرهنگیان مشکلات معیشتی دارند.

✔️ تمام ادارات متولی در امر مسکن، تمام امکانات خود را برای تامین مسکن در استان اختصاص دهند، چون این موضوع یکی از وعده مهم دولت نیز بوده است.

✔️ اشتغال و اقتصاد مهم‌ترین مسئله پیش‌روی کشور است، متاسفانه عاملین وضع موجود باز هم در ساختار اجرایی کشور در راس کار هستند.

✔️ باید بین توسعه و پیشرفت تفاوت قائل شد متاسفانه بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری که بر پیشرفت تاکید دارند برخی از مدیران و مسئولان بر توسعه پافشاری دارند.

✔️ آموزش منتخبین شورا‌های اسلامی شهری به خصوص در مدیریت شهری بسیار ضروری است و ورود جدی استانداری را در این خصوص می‌طلبد.

✔️ مسئولان از شعار دادن پرهیز کنند، چون مردم شعارزده هستند.

✔️ کادر‌سازی برای آینده مدیریت استان مدنظر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار