رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: طی یک سال اخیر در حوزه بهداشتی جنوب کرمان ۱۱۰ پروژه شامل مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت، پانسیون‌ها و ... با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان احداث و یا در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 10 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، دکتر علی اصغر خیرخواه عصر ۲۰ اسفندماه در حاشیه افتتاح خانه بهداشت توکل آباد کهنوج ضمن تقدیر از نگاه ویژه حوزه وزارتی به ارائه خدمات سطح یک در جنوب کرمان اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات سطح یک در حوزه دانشگاه فراهم شده که باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی اولویت دانشگاه علوم پزشکی را تکمیل خانه‌های بهداشت منطقه دانست و افزود: در راستای تکمیل فضا‌های موردنیاز حوزه بهداشت شهرستان کهنوج سه خانه بهداشت در حال احداث است و ساختمان‌های قدیمی نیز بازسازی می‌شود تا خدمات سطح یک در محیط مناسب‌تری ارائه شود.

خیرخواه با اشاره به پروژه‌های در دست احداث و تکمیل شده در جنوب کرمان، اظهار کرد: در حوزه بهداشتی جنوب کرمان ۱۱۰ پروژه شامل مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت، پانسیون‌ها و ... با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان احداث شده و یا در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت ساخت پانسیون‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته در راستای ارتقاء خدمات سلامت افزود: با توجه به ضرورت تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران، ماما‌ها و ... در مراکز جامع سلامت منطقه، دو محل اسکان در مراکز کهنوج به صورت ویژه در حال احداث است و این اقدامات باعث دلگرمی پزشکان در ارائه خدمات بهتر به مردم است.

خیرخواه با بیان اینکه خانه بهداشت توکل آباد با فعالیت بهورزان، مراقبان و رابطان سلامت ارائه خدمت می‌کند، گفت: با توجه به اهمیت سلامت روان در سلامت یک جامعه، سلامت جسم و روان مردم با هم مد نظر کارشناسان بهداشتی است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار