فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری باند هفت نفره شرکت هرمی در پرند خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 06 May 2017
 فرامرز پاشاکی اظهار داشت: با فعالیت های اطلاعاتی و کسب گزارش های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای به صورت غیرمجاز فعالیت می کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل فعالیت شرکت هرمی را در شهر جدید پرند شناسایی کرده و در قالب یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه متهمان شده و تعداد هفت نفر اعضای باند شرکت های هرمی را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:مأموران انتظامی در بازرسی از محل موفق به کشف بسته های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

پاشاکی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کارشان را قانونی جلوه می دادند، که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر آسیب های شبکه های هرمی، اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار