رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بازگشایی ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان با هدف تسهیل تردد شهروندان قزوینی هزینه‌بر نیست.
کد خبر: ۵۵۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: در کمیته فنی مسؤولان استانی نهادهای مختلف از جمله فرمانداری و استانداری حضور دارند و نظرات همه آن‌ها در بازگشایی ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان گرفته شده و در صورت تصویب، این پروژه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان هزینه‌بر نیست، افزود: هر ساله بودجه لازم برای جلوگیری و کاهش سوانح از محورهای حادثه‌خیز تعیین شده و ساماندهی محور یاد شده هم از این اعتبارات تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه مردم بلوار آزادگان از بسته شدن ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان ناراضی هستند، عنوان کرد: با اصلاح هندسی این محور می‌توان رضایتمندی شهروندان قزوینی را از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ارتقا داد.

سیده منیره قوامی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه بیان کرد: اگر امکان ایجاد زیرگذر در ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان وجود دارد که موجب اجرایی شدن این پروژه اجرایی می‌شود، به نظر بنده راهکار خوبی در بازگشایی این محور است.

زهرا یوسفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه تشریح کرد: باید ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان با نظر کارشناسی دقیق بازگشایی شود تا با برطرف کردن یک مشکل شاهد ایجاد یک گره دیگر برای شهروندان قزوینی نباشیم.

همچنین در ادامه جلسه محسن حق‌شناس دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با بسته شدن ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان شهروندان قزوینی این بلوار دچار مشکلاتی شده و به شدت از این وضعیت ناراضی هستند که درخواست بازگشایی آن را دارند.

وی با بیان اینکه ابتدا و انتهای بلوار آزادگان با بسته شدن محور ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان قفل شده است، گفت: باید مدت زمانی برای بازگشایی این پروژه تعیین شود تا سریع‌تر این موضوع تحقق یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: مسؤولان مربوطه تلاش کنند تا محور ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان تا 22 بهمن بازگشایی شود تا شهروندان قزوینی از انجام این مهم ابراز رضایت کنند.

گفتنی است در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با نظر مثبت همه اعضای شورا از جمله فرج‌اله فصیحی‌رامندی، سعید دقیقی، منیره‌سادات قافله‌باشی و مهدی عبدالرزاقی بازگشایی محور ورودی مینودر-کوثر به بلوار آزادگان تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار