رئیس خانه احزاب ایران گفت: این انتقاد وجود دارد که چرا مردم از متن برجام اطلاعی ندارند. بهتر بود همان زمان که توافق برجام شکل گرفت، مردم را در جریان جزئیات متن آن می گذاشتند.
کد خبر: ۶۰۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 12 May 2018

به گزارش مهر، حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران، صبح روز گذشته(جمعه) در سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی اظهار داشت: احزاب، حلقه مفقوده توسعه ملی هستند. نبود احزاب به عنوان یک نقیصه همیشه مطرح بوده و اکنون هم این سوال مطرح است که برای رفع این مشکل باید چه کاری انجام دهیم.

وی افزود: ما آموخته ایم که به طور فردی کار کنیم و به تصمیم جمعی اهمیت چندی ندهیم. برخی می گویند احزاب در ایران پیشینه خوبی از خود به جای نگذاشته اند. آیا با چنین تصوری توقع داریم مقوله تحزب رشد کند؟

کمالی ادامه داد: باید نگاهمان را به احزاب تغییر دهیم. چون احزاب قاعده گردش نخبگان را شکل می دهند. در گروه های مختلف حزبی حتی در میان اصلاح طلبان هم شخص پرستی وجود دارد در حالی که ماباید از اشخاص عبور کنیم و به برنامه برسیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا از همان ابتدا هم در جهت کمک به ایران اقدامی انجام نداد و با خروجش از برجام هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: این انتقاد وجود دارد که چرا مردم از متن برجام اطلاعی ندارند. بهتر بود همان زمان که توافق برجام شکل گرفت، مردم را در جریان جزئیات متن آن می گذاشتند.

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: مردم باید همه چیز را بدانند و این ندانستن ها باعث کاهش اعتمادشان می شود. پنهان کاری، مسئله خوبی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار