رئیس پلیس راه مازندران گفت: روز گذشته باتوجه به شرایط جوی مسافران زیادی نسبت به هفته‌های قبل وارد محورهای مازندران شدند که برای برگشت جاده‌های مازندران زیر بار ترافیک می‌رود.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 24 January 2019

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو یی در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: روز گذشته با توجه به شرایط جوی مسافران زیادی نسبت به هفته‌های قبل وارد محورهای مازندران شدند که برای برگشت جاده‌های مازندران زیر بار ترافیک می‌رود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ۴۴ درصد فوتی‌های تصادفات مازندران طی دی‌ماه عابران پیاده بودند، تصریح کرد: مقصر این تصادفات هم عابران و هم رانندگان بودند که لازم است به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

این مسؤول با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک در محورهای استان لازم است مسافران زمان برگشت سفرهای خود را مدیریت کنند تا با مشکل ترافیک مواجه نشوند.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار