مدیر اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: وجود پمپ بنزین در روبروی این بیمارستان و نبود پد هلیکوپتر، مهمترین چالش های این پروژه است.
کد خبر: ۹۹۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 07 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالصمد صمدی افزود: در ساخت و تکمیل این پروژه دقت، سرعت و انضباط مالی سه محور بسیار مهم هستند که باید به موازات و در کنار هم باشند.
وی یادآورشد: این پروژه یکی از پروژه های شهری، استانی و بلکه ملی است و با توجه به اینکه می تواند در صورت آغاز به کار به مردم اراک و سایر شهرستان های استان و حتی استان های همجوار ارائه خدمت کند، تلاش می کنیم هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده و مشکلات پیش روی به اتمام رسیدن آن مرتفع شود.
وی تاکید کرد: یکی از چالش های پیش رو وجود پمپ بنزین در روبروی آن است که بر اساس مطالعات و طرح پژوهشی انجام شده و پدافند غیر عامل، وجود پمپ بنزین به عنوان یکی از مخاطرات و مشکلات اساسی بیمارستان است که دانشگاه با سرمایه ای که در خصوص مسائل علمی و پژوهشی انجام داده، اعلام می‌کند که این پمپ بنزین شرایط خوبی را در مجتمع ندارد و باید جابجا شود و هر مانعی که بیمارستان و تخت را تحت الشعاع قرار دهد باید برداشته شود.
صمدی ادامه داد: زمین روبروی بیمارستان متعلق به شرکت نفت است؛ با جلسات برگزار شده با مسئولین و مدیرعاملان شرکت مربوطه هماهنگی هایی در خصوص تهاتر زمین انجام شده و امید می رود با حمایت از این طرح ملی و استانی و هماهنگی استاندار مرکزی با دانشگاه به اهداف نهایی برسیم.
وی افزود: عدم وجود پارکینگ یکی دیگر از چالش‌های اساسی در این بیمارستان است که قرار است بر اساس هماهنگی با مسئولین شرکت مذکور و هماهنگی با شهرداری و شورای شهر این چالش نیز مرتفع شود.
وی گفت: پد هلیکوپتر یکی از مشکلات اساسی این بیمارستان است و به دلیل اینکه این بیمارستان سنواتی بوده، زمان‌هایی که نقشه این مجموعه طرح ریزی شده است پد هلیکوپتر در آن دیده نشده است و دانشگاه علوم پزشکی قصد دارد که بعضی از ساختمان های آموزشی، اداری و پشتیبانی بیمارستان را به زمین روبرو انتقال دهد و بالای آن ساختمان پد هلیکوپتر ایجاد کند و الزام پد هلیکوپتر یکی از فوریت ها و اساسی‌ترین اولویت‌های دانشگاه است چراکه باعث خدمت‌رسانی به بیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.
مدیر اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، یادآور شد: پد هلیکوپتری که در بیمارستان امیرالمومنین(ع) وجود دارد با توجه به فضاها، جاده‌ها و اتوبان ها بیش از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می برد که بیمار از بیمارستان امیرالمومنین(ع) به بیمارستان ولی عصر انتقال یابد که این زمان منطقی نیست و تلاش می‌کنیم که پد هلیکوپتر در این مجموعه ساخته شود.
وی گفت: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک از جمله طرح‌هایی است که بیش از یک دهه از اجرای آن می‌گذرد و طولانی شدن آن موجب گلایه‌های مردمی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار