اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در جلسه‌ای فوق‌العاده علیرضا مؤمنی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 04 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، اعضای شورای اسلامی شهر ورامین نهم شهریورماه امسال، پس از بررسی برنامه گزینه‌های تصدی شهرداری ورامین، یاسر هادیزاده را با اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر، انتخاب کردند و مصوبه شورای اسلامی به منظور سیر مراحل قانونی به فرمانداری و هیأت تطبیق شهرستان ارسال شد.

هیأت تطبیق شهرستان ورامین با استناد به موارد قانونی، مصوبه تعیین شهردار را مورد تائید قرار نداد که با توجه به این امر، هادیزاده به صورت رسمی از ادامه روند تعیین شهردار انصراف داد.

پس از رد مصوبه انتخاب شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ورامین امروز یکشنبه با تشکیل جلسه فوق‌العاده و بررسی برنامه‌ گزینه‌های تصدی شهرداری، علیرضا مؤمنی را با ۸ رأی موافق به عنوان شهردار جدید معرفی و به منظور سیر مراحل قانونی به هیأت تطبیق ارجاع دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در این جلسه اظهار داشت: تمام اعضای شورای اسلامی ورامین مصمم هستند تا به اتفاق آرا نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند تا کارهای شهر به سرعت انجام شود.

محمد وصال‌پور افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در انتخاب شهردار، برنامه‌های ۲۷ گزینه را بررسی کردند تا بهترین فرد را برای تصدی این پست انتخاب کنند که قطعا حمایت تمامی اعضا از فرد منتخب می‌تواند شهر را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

شورای اسلامی شهر ورامین ۹ عضو دارد.

علیرضا مؤمنی پیش از این شهردار برخی از مناطق این شهر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار