مشارکت بالا در انتخابات قدرت رئیس جمهور را افزایش می‌دهد

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اگر رئیس جمهوری با آرای بالا در عرصه سیاست وارد شود وجهه بین‌المللی او نیز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ 25 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از تسنیم، سیداحمد موسوی، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی مشروعیت خود را از خدا و مقبولیت خود را از مردم می‌گیرد و در اسلام، به همراهی مردم در مباحث دینی و مسائل سیاسی توصیه شده است و اگر همراهی مردم نباشد حتی امیرالمومنین هم خانه‌نشین می‌شود، بنابراین در حاکمیت دینی مردم نقش اساسی دارند.

وی افزود: طبق آیات و روایات دینی تقدیر یک جامعه را مردم رقم می‌زنند و اگر مشارکت مردم کم باشد، سیستم حاکمیتی ممکن است دچار تزلزل شود و افرادی سرکار آیند که جامعه را دچار مشکل می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان چهارمحال و بختیاری بیان گرد: اگر رئیس جمهوری با آرای بالا در عرصه سیاست وارد شود وجهه بین‌المللی او نیز افزایش می‌یابد و با نقطه امیدی که به پشتیبانی مردم دارد در مقابل استکبار با قدرت تمام ایستادگی می‌کند و کشور‌های دیگر نیز حرف او را بیشتر می‌پذیرند.

موسوی عنوان کرد: در زمان ائمه و در تعلیمات سیاسی آنان برای انتخاب حاکم، ویژگی‌هایی مطرح می‌شد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان پاکدست و توحیدمحور بودن را نام برد، در زمان حال هم با توجه به اشارات مقام معظم رهبری باید این خصائص در رئیس جمهور منتخب مردم وجود داشته باشد و علاوه بر آن رئیس جمهور باید دارای برنامه اجتماعی و اقتصادی برای جامعه باشد و خدمت به مردم را خدمت به خدا بداند، زیرا ممکن است شخصی برنامه داشته باشد، اما نگاه خدمت به خدا نداشته باشد و همین موجب می‌شود به مقصودی که مورد نظر جامعه است نرسد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند، تصریح کرد: مردم باید برای انتخاب فرد اصلح با افراد متخصصی که شناخت کافی در مورد کاندیدا‌ها دارند مشورت کنند، از رسانه‌ها پیگیر کسب اطلاعات باشند و آگاه شوند که دشمن از چه کسی حمایت می‌کند و در مورد چه کسی بیشتر نظرات منفی دارد تا متوجه شوند که کدام نامزد بهتر است و او را انتخاب کنند، قطعا آن کسی که دشمن در مورد او بدگویی می‌کند فرد اصلح‌تر است. محکم ایستادن در مقابل دشمن و فسادستیزی از ویژگی‌هایی است که رهبر انقلاب همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور فقید و مشارکت همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف، امید است مشارکت در این دور از انتخابات نیز بالای ۵۰ درصد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار