نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم پیگیری و نظارت طرح‌ها و قانون‌های ابلاغی در دستگاه‌ها، گفت: متأسفانه فعالیت‌های قرآنی در راستای انس با قرآن نیست و در فعالیت‌های قرآنی ظاهر کار دیده می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 16 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در هفدهمین شورای ترویج، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، گفت: با توجه به بسیج دستگاه‌ها و نیروهای مختلف برنامه‌هایی محتوایی و در شان قرآن برگزار شود.
وی با تأکید بر اینکه در هفته قرآن و عترت نباید به تعدادی از کارهای هنری و نمایشی بسنده کرد، افزود: کارهای قرآنی، ارزشمند هستند اما باید از این فرصت‌ها استفاده کرد و محتوا را مدنظر قرار داد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به عدم پیگیری و نظارت طرح‌ها و قانون‌های ابلاغی در دستگاه‌ها، تصریح کرد: متأسفانه فعالیت‌های قرآنی در راستای انس با قرآن نیست و در فعالیت‌های قرآنی ظاهر کار دیده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سوره مبارکه مزمل، بر انس با قرآن کریم تأکید کرد و ادامه داد: متأسفانه گرفتار برنامه‌های پر زرق و برق ولی بی‌محتوا هستیم، بین قرآن و جامعه فاصله ایجاد شده لذا باید با تقویت انس با قرآن، مردم را با قرآن همراه کنیم.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مسئولان می‌توانند در گسترش فرهنگ قرآن و اسلام نقش بزرگی ایفا کنند اما متأسفانه یا کار نمی‌کنند یا به فعالیت‌های ظاهری اکتفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر انگیزه‌ها، برنامه‌ها و نظارت‌ها را در دستگاه‌ها افزایش دهیم فعالیت‌های بسیاری صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار