تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 329 طرح هادی روستایی با اعتبار تخصیصی 91 میلیارد تومان در استان اجرا شده است.
کد خبر: ۷۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 06 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی گفت: تاکنون 329 طرح هادی روستایی با اعتبار تخصیصی 91 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است که جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر از اجرای این طرح در استان بهره‌مند شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظایف متنوعی در عمران و آبادانی روستاها دارد، مهم‌ترین آن‌ها که پایه و اساس اجرای کارهای عمرانی است، طرح هادی روستایی است.
وی افزود: از بدو تأسیس تاکنون تهیه و بازنگری طرح هادی 813 روستای چهارمحال و بختیاری با اعتبار مصوب 37 میلیارد تومان و تخصیص 31 میلیارد تومان انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه پنجم توسعه 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار که جمعیتی بالغ بر 370 هزار و 593 نفر در استان را شامل می‌شوند، دارای طرح هادی باشند.
رئیسی با بیان اینکه تاکنون حدود 400 کیلومتر از محورهای روستایی با عرض متوسط 6 متر آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: در همین خصوص پیگیری‌های خوبی در سال گذشته انجام شد که منجر به افزایش تخصیص سرجمع اعتبارات عمرانی این نهاد در سال گذشته شد، همچنین سهمیه قیر رایگان نیز در سال 96 به 2 برابر افزایش یافت.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: واگذاری زمین به واجدین شرایط در روستاها به‌ویژه جوانان فاقد مسکن از دیگر خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تاکنون تعداد 8 هزار و 684 قطعه زمین واگذار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار