افتتاح مسجد رسول اکرم (ص) در سایت مسکن مهر فرخشهر

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح مسجد رسول اکرم(ص) در سایت مسکن مهر فرخشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 05 July 2015
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با بیان این مطلب، اظهار داشت:‌ با اتمام عملیات ساخت مسجد سایت مسکن مهر فرخشهر که به نام حضرت رسول اکرم(ص) مزین شده است، این مسجد به طور رسمی در این ماه مبارک افتتاح و برای استفاده در اختیار مردم مومن و خداجوی این شهر قرار گرفت.

وی افزود: این مسجد که شکل هندسی آن همانند مسجدالاقصی است، در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با زیربنای650 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

وی در خصوص نمای داخلی و بیرونی این مسجد، گفت: جنس گنبد آن از نوع استیل و نوع نمای داخلی و بیرونی مسجد نیز تلفیقی از آجر سه سانتی و سنگ گرانیت همراه با کاشی کاری مزین به آیه‌های قرآنی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: در حال حاضر این اداره‌کل ساخت چند مسجد را در برنامه‌ کاری خود دارد و تلاش دارد این تعداد مسجد را تکمیل و تحویل مردم شریف و ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری ‌دهد.

وی مسجد را ظرفیتی عظیم برای گسترش فرهنگ اسلامی دانست و تصریح کرد: ما باید با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم بهتر و مناسب‌تر از مساجد جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه‌سازی جوانان استفاده کنیم.

انتهای پیام/3145/ل/پ3003


دیدگاه های ارسال
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار