مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه مطالبه‌گری دانشجویان، پیشرفت استان را در پی دارد گفت: لازم است دانشجویان و اساتید چراغ راه جامعه باشند.
کد خبر: ۱۴۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 07 December 2015

احمد راستینه 15 آذر ماه در جشنواره علمی، پژوهشی «تاثریا» با اشاره به لزوم حرکت رو به رشد علمی، اظهار کرد: برای پیشرفت علمی و پژوهشی کشور باید با تمام تلاش پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بتوانند مطالبات خود را از مسئولان استان داشته باشند و خود نیز مسئولان را برای پیشرفت استان یاری کنند.

راسینه تاکید کرد: امروز در کشور و استان ظرفیت‌‎های عظیمی در دانشگاه‌ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری دانشجویان، پیشرفت استان را در پی دارد، گفت: امروزه شاهد معطوف شدن انتظارات مردم از دولت هستیم که این کار اشتباهی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان و اساتید باید چراغ راه جامعه باشند، اظهار کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند پژوهش‌ها و تحقیقات موثری که به فناوری تبدیل می‌شوند را ایجاد کرده و راه پیشرفت جامعه را بوجود آورند.

وی با بیان اینکه جشنواره «تا ثریا» با اهداف مختلفی برگزار شده است، گفت: این جشنواره برخلاف دیگر جشنواره‌ها آغاز و شروع‌کننده برنامه است و راهی برای تشویق دانشجویان برای تحقیق، پژوهش و مطالبه‌گری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار