مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری از رشد 21 درصدی اعتبارات اقتصاد مقاومتی در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 19 December 2015

شهاب زارعی صبح امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه خدمت به نهادهای ارزشی و بسیجیان را ارزشمند دانست و اظهار کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی و اعتبارات اقتصاد مقاومتی اعتبارات بانک در سال گذشته 170 میلیارد ریال بود که با تلاش‌های انجام گرفته 99 درصد این میزان محقق شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات اقتصاد مقاومتی در سال جاری با رشد 21 درصدی به 210 میلیارد و 100 میلیون ریال رسیده، افزود: در سال جاری 70 درصد از این میزان اعتبارات ابلاغ شد و ابلاغ 30 درصد باقی‌مانده منوط به جذب این 70 درصد بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعتبارات ابلاغی جذب و 30 درصد باقی‌مانده نیز ابلاغ شد.

زارعی از پرداخت 60 درصدی اعتبارات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان واجدالشرایط خبر داد و بیان داشت: در سال جاری تا امروز 120 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به یک‌هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده و مابقی نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری از تلاش شبانه‌روزی مسئولان این بانک برای جذب 100 درصد اعتبارات اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در این راستا با تمام رده‌های بسیج نشست مشترکی برگزار و موانع همکاری برطرف شده است.

این مسئول تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی، اشتغال، معیشت، مسکن، درمان و ... از جمله زمینه‌های اقتصاد مقاومتی است که به متقاضیان واجدالشرایط تسهیلات در قالب قرض و عقود اسلامی پرداخت می‌شود.

سرهنگ عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در ادامه این نشست گفت: عملکرد بانک مهر اقتصاد در زمینه جذب اعتبارات اقتصاد مقاومتی و نحوه تعامل با نهادهای ارزشی و عامه مردم مطلوب است.

وی اقدامات فرهنگی انجام گرفته در بانک مهر اقتصاد را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: ما این آمادگی را داریم که این اقدامات فرهنگی را در قالب تفاهم‌نامه انجام و در زمینه گسترش آن‌ برنامه‌ریزی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار