مدیر راهداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
مدیر راهداری چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز ثبت مسافر در استان نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۰۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 05 April 2016

  شهرام ندیمی در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه تأمین سوخت در ایام نوروز در استان 3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهارداشت: دستگاه‌های تردد شمار در سطح استان 19 هزار و 79 سفر را ثبت نموده‌اند که این رقم نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

ندیمی افزود: در این مدت ثبت مسافر در استان با 6 درصد افزایش نسبت به سال گذشته برابر با 204 هزار و 135 نفر بوده است.

وی با اشاره به جابجایی یک هزار و 300 نفر توسط فرودگاه استان بیان کرد: در ایام نوروز 9 پرونده توسط بیمه‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر راهداری استان با اشاره به استقرار یک هزار و 310 مسافر در روزهای برفی در راهدارخانه‌های سطح استان، ادامه داد: در همین مدت 17 محور از استان به طول 201 کیلومتر برف‌روبی شدند.

عمل نکردن جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری به تعهدات خود در زمینه تأمین مرغ گرم

فرماندار شهرستان شهرکرد با ابراز نارضایتی از عملکرد جهادکشاورزی استان در زمینه تأمین مرغ گرم در روزهای اول، دوم و سوم فرودین ماه در شهرستان شهرکرد، تصریح کرد: مقرر شده بود 3 کشتارگاه استان در 3 روز نخست سال مرغ گرم بازار را تأمین کنند اما در عمل این چنین نشد و شاهد کمبود مرغ گرم در بازار بودیم.

وی تصریح کرد: تنها در روز دوم فروردین در یکی از کشتارگاه‌ها مرغ خریداری و کشتار صورت گرفت.

شهر برتر گردشگری در چهارمحال و بختیاری معرفی شد

سیامک سلیمانی در این جلسه بیان کرد: دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان پس از بررسی و امتیازدهی براساس 7 شاخص تعیین شده شهرکرد و بروجن را به عنوان 2 شهر برتر گردشگردی استان تعیین و به ستاد کشوری برای انتخاب 6 شهر برتر گردشگری در سطح کشور معرفی می‌کند.

وی عملکرد ستاد خدمات سفر استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حضور به موقع و مؤثر فرمانداران و کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر استان سبب شد امسال عملکرد خوبی داشته باشیم اما باید برای کسب موفقیت‌ و جذب مسافران بیشتر در استان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی صورت گیرد و کار را به آخر سال موکول نکنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سبب جذب بیشتر مسافران به استان می‌شود چرا که مسافران سفیران استان در سطح کشور هستند به‌گونه‌ای که هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند از این نظر با آن‌ها برابری کند.

سلیمانی برپایی بازارچه صنایع دستی در شهرکرد را عمل به شعار سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند تا بتوانیم در سایه این شعار و برنامه‌ریزی دقیق و قوی به توفیقات و موفقیت‌های مطلوب در سطوح مختلف دست یابیم.

برپایی 33 نمایشگاه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در این جلسه بیان کرد: در تعطیلات نوروزی 33 نمایشگاه صنایع دستی در 13 نقطه استان برپا شد که با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه بودند.

بهمن عسگری با اشاره به فعالیت 11 موزه میراث فرهنگی در سطح استان، افزود: 55 پایگاه راهنمایی گردشگران نوروزی و 550 مرکز خدماتی، رفاهی و تفریحی با همکاری سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری به مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تعداد مسافرانی که در استان اقامت داشته‌اند نسبت به سال گذشته با رشد 15 درصدی مواجه بوده است، گفت: امسال 72 هزار و 94 نفر اقامت در اقامت‌گاه‌های استان وجود داشته که این تعداد در سال گذشته برابر با 61 هزار و 986 نفر بوده است که این افزایش به دلیل سردی هوا و بارش برف و باران در استان است.

اسکان 4 هزار خانوار در مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این جلسه با بیان اینکه 5 هزار و 560 خانوار در 136 مدرسه استان اسکان یافته‌اند، بیان کرد: از این تعداد 3 هزار و 734 خانوار فرهنگی و یک هزار و 826 خانوار غیرفرهنگی بوده‌اند.

بهروز امیدی ادامه داد: برای پذیرش و خدمت‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی 450 نفر از فرهنگیان استان در زمینه‌های اداری و خدماتی مشغول به کار بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار