معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 258 واحد مسکونی روستایی در این استان بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی شد.
کد خبر: ۳۱۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 19 October 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، مهدی مرادی اظهار کرد: در سه ساله دولت یازدهم تاکنون نیز هفت هزار و 317 واحد مسکونی روستایی با استفاده از تسهیلات در استان بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی شد.

به گفته وی، حدود 80 هزار واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که 50 درصد از این واحدها در طول سال های گذشته با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بهسازی، بازسازی و نوسازی شده است.

مرادی تصریح کرد: امسال 6 هزار و 600 فقره تسهیلات با یکهزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان پرداخت می شود.

از ابتدای تشکیل این بنیاد تاکنون 79 هزار و 699 فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن روستایی با چهار هزار و 314 میلیارد ریال اعتبار در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر پرداخت شده است که از این میزان 11 هزار و 684 فقره تسهیلات با یکهزار و 640 میلیارد ریال در دولت یازدهم پرداخت شد.

براساس آخرین اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن در سال 93 از جمعیت حدود یک میلیون نفری چهارمحال و بختیاری 380 هزار نفر در 748 روستای استان سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار