فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای 866عنوان برنامه محوری همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 16 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار پاسدار رضا محمد سلیمانی افزود: از این تعداد 675برنامه از سوی نواحی مقاومت و 191برنامه از سوی بسیج اقشار در استان اجرا می شود.
به گفته وی،این برنامه های در چهار بخش عمرانی ، فرهنگی، محرومیت زدایی و علمی و بصیرتی برگزار می شود.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت:همزمان با هفته بسیج 70 پایگاه مقاومت در نقاط مختلف استان بهره برداری می شود و چنانچه زمین برای احداث پایگاه به سپاه واگذار شود، سپاه قمر بنی هاشم برای ساخت و احداث پایگاه مقاومت آمادگی کامل را دارد.
محمد سلیمانی اظهار کرد: در هفته بسیج 40 فضای سوله صالحین نیز مورد تکمیل و تجهیز قرار می گیرد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم گفت:همزمان با هفته بسیج سالن نهم دی ماه کوهرنگ، سوله صالحین فیل آباد، حوزه مقاومت دشتک، حوزه کارگری قطب صنعتی، 6سالن نهم دی در شهرستان های استان و طرح فیزیکی حفاظتی به مساحت سه هزار و 500مترمربع بهره برداری می شود.
محمد سلیمانی اظهار کرد:در محور علمی و بصیرتی نیز کارگاه علمی مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم،نقش علوم پایه در اقتصاد مقاومتی، نشست تبیین گفتمان انقلابی گری در مدارس استان، نشست های سیاسی روشنگری، همایش جهادگران علم و فناوری و همایش های علمی دیگر در این هفته برگزار می شود.
به گفته وی، در بخش فرهنگی نیز آیین تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم، همایش جاماندگان از اربعین حسینی ، همایش اربعین حسینی و پژواک فریاد حضرت زینب (س)، یادواره های شهدا ، دیدار با خانواده شهیدان استان، برپایی ایستگاههای صلواتی ، برپایی ادعیه و دعا ، همایش شهید آبروی محله ، تجمع مدافعان حرم و دیدار جمعی از بسیجیان استان به همراه دیگر بسیجیان کشور با مقام معظم رهبری در این هفته برگزار می شود.
محمد سلیمانی اظهار کرد: در بخش محرومیت زدایی نیز برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی ، حضور حلقه های صالحین در مناطق محرم، حضور جامعه بسیج پزشکی در مناطق استان از برنامه های هفته بسیج است.
به گفته وی، تاکنون افزون بر 200هزار نفر از مردم استان در پایگاه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف استان به عضویت بسیج در آمده اند.
وی گفت: بسیج متعلق به همه مردم است به همین دلیل گفتمان انقلاب اسلامی باید بر همه گفتمان ها غالب شود.
*****
برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه در اصفهان
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه به صورت منطقه ای در استان اصفهان خبر داد.
محمد سلیمانی در این نشست افزود: این یادواره به منظور گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه از سوی نیروی زمینی سپاه و با حضور خانواده شهدای سه استان یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان دوم دی ماه برگزار می شود.
به گفته وی، در این سه استان 450شهید اطلاعات عملیات وجود دارد که از ایین تعداد 42شهید از چهارمحال و بختیاری است و شهیدان الیاس ارجمند و ارسلان حبیبی از استان به عنوان شهیدان شاخص اطلاعات عملیات معرفی شده اند.
به گفته وی، در این همایش از پیشکسوت اطلاعات عملیات این سه استان که در طول دفاع مقدس گمنام ماندند نیز تقدیر می شود.
وی ، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: امید است همه نسبت به این فریضه مقدس احساس مسوولیت کنند.
به گفته وی، امسال یک باند تهیه و انتشار عکس های خلاف عرف در فضای مجازی در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
هفته بسیج از سی ام آبانماه تا ششم آذرماه است و روز پنجم آذر ماه نیز از سوی امام راحل به عنوان روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار