معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری از افزایش 104 درصدی کشفیات موادمخدر این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 17 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سرهنگ فضل الله برزویی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان افزود: طی سال جاری بیش از یک هزار و 120 کیلوگرم انواع موادمخدر از محورهای مواصلاتی بروجن، لردگان کشف و ضبط شده است.
وی ناامنی مناطق مختلف به خصوص محورهای مواصلاتی جنوب به مرکز کشور را از مهمترین برنامه های پلیس مبارزه با موادمخدر عنوان کرد و گفت: امسال 37 طرح کنترل در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.
سرهنگ برزویی اظهار کرد: به منظور مقابله با خرده فروشان و پاکسازی نقاط آلوده شهر اقدامات موثری در استان انجام شده که در این مدت 37 نقطه آلوده استان پاکسازی و 400 خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت بحث دادرسی و اجرای طرح دادرسی الکترونیک افزود: اجرای طرح دادرسی الکترونیک یک طرح سراسری است که با راه اندازی این سیستم سرعت دادرسی افزایش و هزینه ابلاغ نیز کاسته شده است.
سید عبدالله موسوی افزود: حداقل ماهانه 200 هزار برگ توسط نیروی انتظامی ابلاغ می شود که با اجرای کامل طرح دادرسی الکترونیک ابلاغیه های دادگستری بر روی تلفن همراه افراد اطلاع رسانی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال وبختیاری نیز با تایید اینکه بیشتر پاتوق مصرف کنندگان و توزیع کننده خرده فروش در اماکن مخروبه و نیمه ساز در سطح شهر است، افزود: براساس قانون شهرداریها مکلفند در زمینه ساختمان های نیمه ساخته و همچنین مخروبه اقدامات لازم را انجام دهند.
احمدرضا بهرامی همچنین از تعطیلی مرکز ماده 16(کمپ ترک اعتیاد اجباری و همچنین مرکز دولتی ترک اعتیاد) در استان انتقاد کرد و گفت: در این مراکز معتادانی که توان پرداخت هزینه ترک را نداشتند، نگهداری می شد که با تعطیلی این مرکز یک معضل برای خانواده ها به وجود آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار