یادواره شهدای آبروی محله گرامی داشت 15 شهید شهرک الهیه بروجن با حضور جمعی از خانواده های شهدا، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، مدیر حوزه علمیه بروجن در این آیین معنوی گفت: شهدا آبروی نظام و انقلاب هستند که شجاعت و غیور مردی آنها موجب شده امروز دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای کشوررا ندشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا مهدیه اظهار کرد: امروز نیز رزمندگان کشورهای بیداری اسلامی منطقه با درس گرفتن از ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی با شهامت و از خودگذشتگی از حرم اهل بیت (ع) حفاظت می کنند.
وی درادامه با اشاره به ویژگی های بسیج و بسیجی گفت: گوش به فرمان ولایت فقیه ، ایمان به خدا و اخلاص و بصیرت داشتن، از ویژگی‌های فرد بسیجی است که استکبارجهانی از این آمادگی و هشیاری بسیج همیشه واهمه داشته و دارد.
فرمانده سپاه شهرستان بروجن نیز در این یادواره اظهارکرد: بسیج در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و امروز نیز در عرصه های مختلف توانمندی های خود را بدون منت بکار گرفته است.
سرهنگ پاسدار علی کیهانی افزود: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری شهدایی است که از جان خود به نظام جمهوری اسلامی فدا کردند و برگزاری این یادواره ها، اقدامی برای زنده نگه داشتن خاطره آنها و انتقال روحیه فداکاری، شهامت ، صبر و استقامت به نسل جوان است.
گفتنی است، این یادواره به همت حوزه مقاومت امام علی (ع) و با همکاری بنیاد شهید انقلاب اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج و هیئت‌امنای مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک الهیه بروجن و با نوحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.
شهرستان بروجن از توابع چهارمحال و بختیاری، 473 شهید و بیش از سه هزار نفر جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار