تابناک چهارمحال وبختیاری - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰مدرسه در استان به تخریب و بازسازی نیاز دارند و ۸۵ مدرسه نیاز جدید آموزش و پرورش در سطح استان است.
کد خبر: ۳۵۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 08 January 2017

به گزارش تابناک - بیژن حیدری اظهار کرد در سال‌های گذشته ۱۳ مدرسه در قالب ۶۶ کلاس درس با زیربنای پنج هزار متر مربع و اعتبار ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد برکت در استان احداث شده است.

وی افزود چهار مدرسه در قالب ۲۵ کلاس درس و زیربنای دو هزار و ۸۸۰ متر مربع  با اعتبار ۲۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تکمیل شده که ۱۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن توسط بنیاد برکت هزینه شده است.

حیدری گفتدر سال جاری دو پروژه در قالب شش کلاس درس با زیربنای ۳۶۰ متر مربع در حال احداث است که تا کنون ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و به چهار هزار میلیون ریال اعتبار دارد که توسط بنیاد برکت تعهد شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج پروژه در قالب ۴۸ کلاس درس با زیر بنای پنج هزار و ۶۸۰ متر مربع در سال جاری در حال تکمیل است، تصریح کرد تاکنون برای تکمیل این تعداد پروژه ۳۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده که ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد برکت و ۲۵ میلیارد ریال دیگر نیز توسط این بنیاد هزینه خواهد شد.

حیدری گفتشش پروژه جدید توسط بنیاد برکت در مرحله کلنگ‌زنی و انعقاد قرارداد است که این تعداد پروژه دارای ۳۰ کلاس درس خواهد بود و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطزنشان کرد ۱۰۰مدرسه در استان به تخریب و بازسازی نیاز دارند و ۸۵ مدرسه نیاز جدید آموزش و پرورش در سطح استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار