تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل 300 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه تعطیل این استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان رفع شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 19 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: این ستاد از اردیبهشت ماه 94 در استان فعال شد که تاکنون 143 جلسه با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی و صنعتی استان تشکیل شده است.
به گفته وی، بدهی به بانک های عامل و تقسیط بدهی، بدهی به تامین اجتماعی، بدهی مالیاتی، مشکلات زیست محیطی، بدهی به دستگاه های اجرایی، تامین زیرساخت ها از سوی دستگاههای اجرایی و شهرک های صنعتی و تغییر وثیقه بانکی از جمله مشکل این واحدهای تولیدی بوده است.
به گفته وی یکهزار و 429 مصوبه برای رفع مشکلات تولید واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تصویب شده که از این تعداد 473 مصوبه به صورت کامل اجرایی و 956 مصوبه در دست اجراست.
بنابراین گزارش، مشکل بدهی به بانک های عامل پنج طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری نیز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برنامه ریزی برای تقسیط بدهی انجام شد.
براساس گزارش های سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در استان تنها 850 واحد فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار