به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: اردوي جهادي درحوزه‌های تخصصی پزشکی، دامپزشکی، عمران و نیز سایر حوزه‌ها به صورت عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 21 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومي بنياد نخبگان استان، مجتبی بنیادیان اظهار کرد: بر اساس سند راهبردي كشور در امور نخبگان مبني بر استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در كشور و به منظور ارتقای شناخت اجتماع نخبگان از نیازها و شرایط واقعی جامعه و همچنين زمینه‌سازی مشارکت نخبگان و مستعدین برتر در اردوهای جهادی، بنياد نخيگان با همکاری بسیج دانشجویی استان اقدام به برگزاري اردوي جهادي می‌کند.

وی افزود: از مزایای برگزاری این اردوها، مقابله با معضلات و کمبودهای کشور توسط نخبگان و مستعدین برتر است كه آشنایی با مشکلات مردم و تعامل با اقشار ضعیف و مناطق کمتر برخوردار، عزم آنان را برای خدمت به کشور راسخ می‌سازد.

بنیادیان گفت: اين اردو در حوزه‌های تخصصی پزشکی، دامپزشکی، عمران و نیز سایر حوزه‌ها به صورت عمومی از تاریخ 2 تا 14 فروردین 1396 در مناطق محروم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و لردگان،برگزار مي‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از کلیه افراد علاقه‌مند تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان دعوت به عمل می‌آید، برای شرکت در این امر خداپسندانه، فرم مربوطه را از سایت بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری به آدرس chb.bmn.ir دریافت و پس از تکمیل تا تاریخ 20 اسفند ماه1395، آنرا به نشانی پست الکترونیکی این بنیادchb.bmn@chmail.ir ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار