تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از انهدام باند کلاهبرداری حرفه ای میلیاردی در شهرستان فارسان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 10 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده افزود:درپی وصول چند فقره شکایت مبنی بر فعالیت یک باند کلاهبرداری در سطح کشور در زمینه خرید ماهی قزل آلا و صدور چندین فقره چک بلامحل و مخدوش، موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان فارسان قرار گرفت.
وی گفت: پس از احراز صحت موضوع و بررسی دقیق و تجزیه اطلاعات، این باند که در نقاط مختلف کشور اقدام به خرید ماهی قرل آلا به صورت عمده کرده بودند شناسایی و منهدم شدند.
به گفته وی، اعضای این باند پس از خرید عمده ماهی و کسب اعتماد مالکان شیلات در خریدهای خود اقدام به صدور چک بلامحل و مخدوش می کردند که پس از اقدامات پلیسی 3 نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
سردار غلامزاده افزود: در بازرسی از اعضای این باند مشخص شد که این افراد بیش از 55 میلیارد ریال کلاهبرداری در سراسر کشور انجام دادند که با دستور مقام قضائی این متهمان دستگیر شدند.
وی گفت: هم اینک با دستور مقام قضائی بررسی پلیسی برای شناسایی ابعاد اجتماعی دیگر این پرونده و دستگیری کلاهبرداران داحتمالی دیگر ادامه دارد.
سردار غلامزاده از مالباختگان خواست جهت شناسایی متهمان به نیروی انتظامی شهرستان فارسان مراجعه کنند.
شهرستان فارسان در 35 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری با جمعیتی حدود یکصد هزار نفر است.
چهارمحال وبختیاری با تولید سالانه 19 هزارتن ماهیان سردابی رتبه نخست کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار