تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 400 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان برپا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از 41 هزار نفر دانش‌آموز از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شوند .
کد خبر: ۴۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 13 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جهانگیر دوستی اظهار کرد: کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش از ۳ تیرماه امسال آغاز و به مدت هشت هفته تا ۲۶ مردادماه ادامه دارد .

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری، اردوگاه‌ها و مدارس سراسر استان در این مدت پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود و در این پایگاه‌ها بیش از 67 رشته ورزشی، هنری و... آموزش داده می‌شود .

دوستی با اشاره به اجرای 9 برنامه در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، تصریح کرد: این برنامه‌ها اعم از کلاس‌های فرهنگی و هنری با محوریت تقویت مبانی دینی مذهبی مبتنی بر قرآن و عترت، کتا‌بخوانی و تقویت فرهنگ مطالعه، برنامه‌های گسترده ورزشی با هدف تقویت قوای جسمانی و اردوهای جهادی، زیارتی و سیاحتی هستند .

وی مهارت‌آموزی در ابعاد فنی ‌و حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی، فضای مجازی و رسانه، بحث‌های گفتگویی به منظور تقویت فرهنگ گفتمان و بالابردن گنجینه لغات دانش‌آموزان و شناسایی و تقویت دانش‌آموزان مخترع و مبتکر را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای طرح تابستانی برشمرد.

دوستی خاطرنشان کرد: اوقات فراغت فرصتی مناسب و گران‌بها برای بروز و ظهور استعدادها، خلاقیت‌ها، رشد و بالندگی دانش‌آموزان است و این طرح باعث تقویت روحیه مسئولیت ‌پذیری و حفظ خودباوری در دانش‌آموزان می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار