مسئول بهداشت محیط و کار شبکه بهداشت شهرکرد خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بهداشت محیط و کار شبکه بهداشت شهرکرد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه آموزشی برای اصناف قنادی، شیرینی‌پزی، حلیم و آش برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 13 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجید قنبریان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح سلامت رمضان جلسه آموزشی برای اصناف قنادی، شیرینی‌پزی، حلیم و آش شهرستان شهرکرد با شرکت 65 نفر از متصدیان این اصناف برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه حفظ و ارتقای سلامت جامعه و روزه‌داران، کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و غذا و تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس در ماه مبارک رمضان است.

مسئول بهداشت محیط و کار شبکه بهداشت شهرکرد ادامه داد: در بحث صنف قنادی مباحث استفاده از مواد اولیه سالم و بهداشتی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار، استفاده از جعبه‌های مقوایی مناسب، عدم استفاده از روغن‌های سوخته، رنگ شفاف با کمترین شکستگی و عدم وجود ذرات سوخته در زولبیا و بامیه تولیدی مطرح شد.

قنبری اضافه کرد: در این جلسه از متصدیان تولید حلیم و آش خواسته شد موارد استفاده از مواد اولیه سالم، بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار و استفاده از ظروف غذایی گیاهی را رعایت کنند.

وی از مردم خواست در ایام مبارک ماه رمضان ضمن تهیه مواد غذایی از مراکز معتبر، هرگونه مشاهده موارد تخلف را به شبکه بهداشت شهرستان شهرکرد گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار