مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 22 تن چوب و ذغال قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۴۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 17 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی محمدی‌مقدم با اشاره به اینکه قطع درختان در استان چهارمحال و بختیاری به دو دلیل اصلی یعنی بر اساس نیاز و همچنین سودجویی برخی از افراد صورت می‌گیرد اظهار کرد: با تعاملات صورت گرفته با شرکت گاز استان، تا پایان سال جاری به اکثر مناطقی که فاقد هرگونه سوخت هستند گازرسانی خواهد شد و در این زمینه شاهد کاهش چشمگیر قطع درختان خواهیم بود.

وی افزود: اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در راستای برخورد با افراد سودجو که با قطع درختان اقدام به قاچاق چوب و ذغال می‌کنند و به بدنه محیط طبیعی ضربه وارد می‌کنند برخورد اساسی و جدی خواهد کرد و همه محیط‌بانان و حافظان این منابع جان خود را برای حفظ و حراست از این عرصه در کف دست خود نهاده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته به 934 فقره تخلف در حوزه‌های مختلف منابع‌طبیعی رسیدگی شده است عنوان کرد: از این میزان 212 فقره مربوط به تخلفات قاچاق چوب، ذغال و محصولات فرعی همچون کلوس، موسیر و... بوده است و در این راستا 120 تن چوب و ذغال قاچاق کشف و ضبط شده است.

محمدی‌مقدم تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز 57 فقره پرونده تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل و در این راستا 22 تن چوب و ذغال قاچاق کشف و ضبط شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار