تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از اصلاح و رفع 20 نقطه و پیچ پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 17 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: عملیات اجرایی اصلاح و رفع حادثه خیزی پیچ های پرحادثه توسط 4 اکیپ راهداری درحال اجراست که بزودی به اتمام می رسد.
به گفته وی، در محدوده جاده های شهرستان لردگان حدود 70 پیچ حادثه خیز شناسایی شده است.
جمشیدی ادامه داد: همزمان با اصلاح پیچ های پرحادثه در محورهای ارتباطی شهرستان لردگان، تعریض و رفع نقاط حادثه خیز 2 کیلومتر از محور ارتباطی روستا باغ اناری میلاس در حال اجراست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روشنایی تونل الغدیر در مسیر ارتباطی بروجن - لردگان یکی از مهم ترین اقدامات در نگهداری راههای این استان است.
جمشیدی گفت: تونل الغدیر به طول 445 متر در کیلومتر 45 از مرکز شهرستان لردگان در محور بروجن به لردگان قرار دارد که این تونل دارای 140 چراغ روشنایی است.
براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.
سه هزار و 732 کیلومتر راه شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در مسیر اتصال استان های مرکزی و غربی کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار