تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: امسال دو رشته کارشناسی ارشد اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.
کد خبر: ۴۸۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 20 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود اظهار کرد: این دانشگاه دارای 268 رشته در مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی افزود: امسال دو رشته کارشانی ارشد اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.

آبرود با بیان اینکه از هشت هزار دانشجوی کارشناسی 64 درصد خانم و 36 درصد آقا هستند، ادامه داد: نزدیک به 220 کارمند، 86 عضو هیأت علمی در 11 مرکز در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: اقدامات جذب دانشجو براساس پتانسیل استان در این دانشگاه در حال انجام است و اکنون بیش از 95 درصد دانشجویان بومی استان هستند

آبرود اضافه کرد: از سال گذشته طراحی نرم‌افزار ساماندهی اساتید حق‌التدریس آغاز شده است و تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود که با استفاده از آن تمامی فرایند ثبت درخواست تدریس، تایید مدرک تحصیلی و ... به صورت الکترونیکی و متناسب با نیاز دانشگاه انجام خواهد شد

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: تولید 30 مقاله آی اس آی، 15 مقاله آی اس سی، 18 مقاله علمی – پژوهشی، 20 عنوان از سایر مقالات و 89 مقاله در کنفرانس‌های ‌داخلی، خارجی و ملی در استان از فعالیت‌های حوزه پژوهشی این دانشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار