مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره در چهار محور اقتصادمقاومتی، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عیسی حیدری از برگزاری دومین جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در چهار محور اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دلایل انتخاب محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر، عنوان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی جهت ترویج این امر در جامعه و انعکاس اقدامات انجام گرفته توسط رسانه‌ها یکی از محورهای جشنواره به این نام انتخاب شد و همچنین به‌خاطر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر جهت ترویج این واجب فراموش شده، نیاز هست که رسانه‌ها در راستای احیای این امر مهم، فعالیت کنند و به‌همین علت یکی از محورهای جشنواره نیز به این نام انتخاب شد.
مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متأسفانه سبک زندگی اسلامی- ایرانی ما در سال‌های اخیر به سمت زندگی غربی گرایش پیدا کرده و مسائل و مشکلات فراوانی در جامعه ایجاد شده است و نیاز است تا رسانه‌ها سبک زندگی ایرانی- اسلامی را در جامعه ترویج دهند و باتوجه به نفوذ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دشمن و هجمه رسانه‌ای بیگانگان یکی از محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برای جلوگیری از نفوذ دشمن در باورها و اعتقادات جنگ نرم قرار دادیم.
حیدری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان سی‌ام دی‌ماه است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود با موضوع محورهای جشنواره در قالب یادداشت، گزارش، خبر، مستند و کلیپ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهه فجر سال‌جاری برگزار می‌شود، گفت: پس از پایان داوری آثار از هر محور سه نفر برگزیده از خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و صدا و سیما 12 اثر به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.
مسؤول بسیج رسانه‌ چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور اصحاب رسانه، مدیران استانی و فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود و در پایان برترین اثر انتخاب شده توسط داوران استانی به جشنواره رسانه‌ای کشوری ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار