تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد از بکارگیری یکصد نیروی خدماتی برای عملیات برف روبی و پاکسازی معابر پوشیده از برف در سطح شهر شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 21 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- در پی بارش برف روز شنبه هفته جاری در شهرکرد و لغزنده شدن برخی معابر بخصوص در شهرک منظریه، تردد در این مسیرها با مشکلاتی مواجه شد.
نبود امکان رفت و آمد سرویس مدارس از بلوار بابا ولی و لغزندگی معابر و ایجاد ترافیک از گلایه هایی بود که در فضای مجازی و کانال های اطلاع رسانی منتشر شد.
در پی انتشار این اخبار محمدرضا محمدیان معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد درباره اقدامات شهرداری در این زمینه افزود: از شامگاه شنبه، عملیات برف روبی مسیرهای اصلی و محل های پرتردد و برف گیر شهر بخصوص منظریه و میرآباد آغاز شد.
وی با بیان اینکه تمامی امکانات و وسایل نقلیه شهرداری برای برفروبی به کار گرفته شده است، تصریح کرد: در این راستا یکصد نیروی خدمات شهری با 30 دستگاه ادوات برف روبی، پاکسازی معابر را عهده دار شده اند.
محمدیان ادامه داد: در این عملیات برای بازگشایی و پاکسازی معابر لغرنده بیش از 150 تن شن و نمک توسط اکیپ خدمات شهری استفاده شده است.
بارش برف از جمعه شب در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت.
به دنبال این بارش مدارس و ادارات استان با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار