تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: هم اکنون بیش از 13 هزار دانشجوی خانواده شاهد و ایثارگر در واحدهای این دانشگاه در کشور مشغول تحصیل هستند.
کد خبر: ۵۶۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 22 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمدرضا پیش بین چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای غواص و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در شهرکرد افزود: تلاش برای خدمت رسانی به دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگر از مهمترین وظایف و دغدغه های ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه سبک زندگی مقاومتی یکی از مشخصه های زندگی شهداست گفت: ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی باید در بین جوانان به خصوص دانشجویان تبیین و فرهنگ سازی شود.
استاد حوزره و دانشگاه نیز در این یادواره تجلیل و بزرگداشت خانواده شهدا یکی از وظابف ما در مقابل از خودگذشتگی آنهاست.
حجت الاسلام کبیر اسماعیلی افزود: ترویج روحیه ایثار وشهادت باید در جامعه حاکم شود.
وی با تاکید بر مسئله حجاب و عفاف در بین زنان و مردان افزود: خون هزار شهید و شهدای مدافع حرم در راستای عفاف و حجاب است و با از بین رفتن حجاب و عفاف خون شهدا پایمال و ما مدیون شهدا خواهیم شد.
در این آیین که از سوی دانشگاه علمی کاربردی ، بنیاد شهید و بسیج دانشجویی برگزار شد، از خانواده شهیدان محسن حججی، حاج حسین خرازی و فرامرز بنیادی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
هم اکنون بیش از 4هزار و 500 دانشجو در 11 مرکز علمی کاربردی استان مشغول تحصیل هستند و 20 هزار نفر فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.
در سطح کشور حدود 800 واحد علمی کاربردی فعال است که دانشجویان در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار