مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف بهاری در گردنه چری و ارتفاعات منطقه بازفت گفت: در این محورها عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی توسط راهداران انجام شد.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 18 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری؛ احمد جمشیدی اظهار کرد: طی چند روز گذشته با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش برف بهاری در گردنه چری و ارتفاعات منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ بودیم.
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، راهداران با آمادگی کامل در جاده‌ها، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای کوهستانی منطقه بازفت را انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش برف در فصل بهار موجب غافلگیری بسیاری از کاربران جاده‌ در استان شده بود، اضافه کرد: با انجام عملیات به‌موقع برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداران، گردنه چری و محورهای کوهستانی منطقه بازفت انسدادی نداشت و تردد خودروها نیز در این مدت به‌صورت روان صورت گرفت.
جمشیدی با اشاره به سامانه اطلاع‌رسانی راه‌های استان از رانندگان خواست؛ علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی، هنگام سفر از طریق سامانه خبری 141 از وضعیت جاده‌ای و آب و هوایی مسیر مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار