تابناک چهارمحال وبختیاری- جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: بسیج بیش از 85 هزار شهید با میانگین سنی 25 سال تقدیم انقلاب کرده است که 70 درصد این شهیدان حتی ازدواج هم نکرده بودند.
کد خبر: ۶۸۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 29 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهران مرادی در آیین تجلیل و توانمندسازی مربیان ورزشی در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به کارکردهای بسیج در آستانه 40 سالگی انقلاب، گفت: بسیج در پنجم آذرماه سال 58 توسط امام راحل تأسیس و در طول سال‌های بعد از انقلاب به یک پدیده شگفت‌آور تبدیل شد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با بیان اینکه بسیج در دوران انقلاب وظیفه خود در تأمین امنیت در داخل کشور را آغاز کرد، افزود: بسیج بیش از 85 هزار شهید با میانگین سنی 25 سال تقدیم انقلاب کرده است که 70 درصد این شهیدان حتی ازدواج هم نکرده بودند.
وی با تأکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری 29 هزار رزمنده به جبهه‌ها اعزام شد که بیش از 18 هزار نفر از آن‌ها بسیجی بودند، ادامه داد: بیش از 50 درصد شهدای استان بسیجی بوده و همین موضوع رسالت بسیجیان امروز را سنگین‌تر می‌کند.
مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های اساسی در دوران دفاع مقدس بسیج بود، بسیجیان در دوران سازندگی نیز آرام و قرار نداشتند، در عرصه علم و فناوری بسیج عملکرد خوبی داشت و مراکز رشد، مراکز نخبگان و پژوهش خود را تشکیل و توسعه داد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به دوران کنونی یعنی زمان سخت جنگ نرم اشاره و بیان کرد: صدها شبکه‌ اجتماعی، ماهواره‌ای، شبکه‌های فارسی‌زبان و ... علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سم تولید می‌کنند که باید با هوشیاری و بصیرت این سموم را خنثی کرد.
وی اضافه کرد: احساس مسؤولیت کردن یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که باید در همه به‌ویژه مربیان ورزشی وجود داشته باشد، هوشیار بودن در برابر توطئه‌های دشمنان یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌توان از آن برای مقابله با جنگ نرم استفاده کرد.
مرادی با اشاره به اینکه ورزش بهترین معروفی است که باید به آن امر داشته باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر سه رده در حوزه ورزش در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تشکیل شده تا بتواند کمک‌حال اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در تربیت ورزشکاران و مربیان باشد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: مربیان ورزشی در تربیت متربی باید به اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی توجه ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار