تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر حوزه علمیه خواهران استان در نشست صمیمی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواستگار تعامل و همکاری گسترده‌تر در حوزه ساخت مسکن طلاب شد.
کد خبر: ۶۹۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 18 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، در نشست صمیمی مدیر حوزه عملیه خواهران و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر تعامل بیشتر و گسترده‌تر تأکید شد.
مهندس رئیسی در این نشست اظهار داشت: تقاضا جهت احداث مسکن زیاد است و بنیاد مسکن این آمادگی را دارد تا عملیات اجرایی ساخت مسکن را آغاز کند اما می‌طلبد راه و شهرسازی نیز کما فی سابق در واگذاری زمین به این نهاد همکاری لازم را داشته باشد.
وی افزود: عملیات اجرایی احداث مسکن از منابع مردم و حساب 100 امام(ره)، تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مسکن و بانک‌های عامل انجام می‌شود که این اقدام می‌تواند زمینه اشتغال پایدار تعداد زیادی از مردم استان را فراهم کند چرا که مسکن به عنوان یک صنعت پیشران است و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و اشتغال باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌هایی را کلنگ‌زنی خواهیم کرد که می‌توانیم در بحث مسکن طلاب نیز با حوزه عملیه مشارکت کنیم و می‌طلبد بستر فراهم شود تا زمین در اختیار ما قرار گیرد تا قیمت تمام شده مسکن برای مردم کمتر شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین رحمانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: حوزه علمیه به دلیل کمبود اعتبار و زمین امکان احداث مسکن برای طلاب را ندارد لذا در این زمینه از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمک می‌خواهیم تا همکاری لازم را همچون گذشته با حوزه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار