تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد گفت: در عمليات ضربتی ماموران اين شهرستان فردی كه از طريق باجگيری هشت ميليون ريال وجه نقد و دو عدد گوشی همراه به دست آورده بود دستگير شد.
کد خبر: ۷۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 05 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ سيد روح الله موسوی در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفن مردی ميانسال با مركز فوريت‌های پليسي 110 مبنی بر باجگيری وجه نقد و تلفن همراه از و در يكي از خيابان‌های شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 11 سعدی شهركرد، قرار گرفت.
وی افزود: با اعزام اكيپی از ماموران زبده به محل مشخص شد جوان 24 ساله‌ای با استفاده از چاقو پس از باجگيريی از شاكی به وسيله يک دستگاه سواری پرايد از محل متواری شده است.
اين مقام انتظامی شهرستان تصريح كرد: با به دست آمدن مشخصات ظاهری باجگير و خودرو وی بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با انجام يک سري تحقيقات دقيق و اقدامات ويژه پليسي پس از 15 دقيقه متهم را شناسائی و در يک عمليات ضربتی دستگير كردند.
سرهنگ موسوی در پايان با اشاره به كشف مبلغ هشت ميليون ريال وجه نقد و دو عدد گوشی تلفن همراه از باجگير سابقه‌دار گفت: متهم به مرجع قضائی، معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار