تابناک چهارمحال و بختیاری- همزمان با دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 8 طرح حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 07 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت : برای اجرای این طرح ها 270 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مهرداد جوادی در آیین بهره برداری همزمان از طرح های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: این طرحها شامل کارگاه تولید نمد، خدمات گردشگری ، بومگردی و تفرحی است، که اعتبار آن از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان تامین شده است .
وی تصریح کرد: با بهره برداری از طرح های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، زمینه اشتغال مستقیم 171 نفر در استان فراهم شد.
این مسوول چهارمحال و بختیاری یادآور شد : تامین زیرساخت های گردشگری، فراهم کردن زمینه های حضور سرمایه گذاران و تسهیل روند به منظور تقویت سرمایه گذاری در بخش های مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های این اداره کل است.
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 346 طرح با 3 هزار و 727 میلیارد و 491 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم یکهزار و 279 نفر در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
همچنین در دهه فجر امسال عملیات اجرایی 36 طرح جدید با نیاز اعتباری 436 میلیارد و 931 میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار