تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل سازمان جهادکشاوزی چهارمحال و بختیاری گفت: حمل و ذخیره سازی 100 درصد سیب و 80 درصد پرتقال سهمیه مورد نیاز استان برای شب عید تأمین شده است و مابقی تا اواخر بهمن ماه تأمین و ذخیره سازی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 13 February 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب در خصوص تأمین میوه شب عید گفت: حمل و ذخیره سازی 100 درصد سیب و 80 درصد پرتقال سهمیه مورد نیاز استان  برای شب عید تأمین شده است و مابقی تا اواخر بهمن ماه تأمین و ذخیره‌سازی می‌شود.
مدیرکل سازمان جهادکشاوزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید شرکت‌ها و افرادی که در این زنجیره مشغول به فعالیت هستند، محافظ و حامی تولید و مردم باشند و این مهم را در راس امور خود قرار دهند.
وی بیان کرد: وزارت جهادکشاورزی با مشقات فراوانی روبرو است که با تلاش فراوان و با هدف رضایت مردم، محصولات استراتژیک و نهاده‌ها را تامین می‌کند و اگر کسی در این تشکیلات فقط دنبال منافع شخصی باشد، باعث می‌شود تلاش این حوزه دیده نشود.
غریب تأکید کرد: بازرسی دوره‌ای از تأمین میوه‌های مورد نظر انجام و در مورد کیفیت، وزن و سایر ویژگی میوه‌ها دستورالعملی وجود دارد که بر طبق آن انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار