تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان انتقال خون چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌ها، از مردم شریف استان درخواست می‌کنیم به صورت تدریجی و مستمر اهدا خون در این ماه را فراموش نکنند.
کد خبر: ۷۴۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 08 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد ملک‌محمدی گفت: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه‌ها، از مردم شریف استان درخواست می‌کنیم به صورت تدریجی و مستمر اهدا خون در این ماه را فراموش نکنند و به مراکز اهدا خون در استان مراجعه و افراد نیازمند به خون را یاری رسانند.
رئیس اداره کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روزانه در استان 90 واحد خون که 40 واحد گلبول قرمز، 20 واحد پلاسمای تازه منجمد و 30 واحد پلاکت به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ارسال می‌شود، گفت: در ماه رمضان سال گذشته 2 هزار و 69 نفر به سازمان جهت اهدا خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 849 نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی از تغییر ساعت اهدا در ماه رمضان خبر داد و افزود: این سازمان از شنبه تا چهارشنبه در شیفت صبح از ساعت 8 تا 13 و در شفیت شب از ساعت 18/30 تا 23/30 و در روزهای پنج شنبه تنها در شیفت صبح آماده خدمت و دریافت خون از مردم شریف استان جهت ارسال به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و استفاده افراد نیازمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار