تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در این استان اختصاص یافته و هزینه شده است.
کد خبر: ۷۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 11 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این میزان اعتبار افزون بر ۵۰ درصد ردیف‌های اعتباری این استان را تشکیل می‌دهد.
عباسی تصریح کرد: از این مبلغ تنها ۲۰ میلیارد ریال در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی هزینه شده است.
وی یادآور شد: جلب اعتماد مردم تنها با اختصاص اعتبارات مالی امکان پذیر نیست و نیاز به صداقت و درستی نیز دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برای برگزاری نشست تخصصی با حضور صاحب نظران و اهل فن حوزه اجتماعی و فرهنگی برنامه ریزی کند.
وی گفت: بودجه‌ها و اعتبارات دولتی پاسخگوی انجام فعالیت‌های مؤثر در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیست و استفاده از توان بخش خصوصی و بهره گیری از کمک‌های خیرین در دستور کار قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات ملی و استانی در این استان به حوزه اجتماعی و فرهنگی اختصاص دارد.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: ۲۸ دستگاه اجرایی و نهاد عمومی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری در حوزه اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کند.
وی افزود: طرح‌های علمی دارای برنامه اجرایی می‌توانند از ردیف‌های اعتباری ملی و استانی بهره مند شوند.
الیاسی بختیاری تاکید کرد: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری برای طرح‌های اولویت دار مصوب شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشکل اعتباری ندارد.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار