تابناک چهارمحال و بختیاری-مدیرکل تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: امروز فیلم محمدرسول الله(ص) ویژه روحانیون و طلاب استان اکران شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 01 September 2015

حجت الاسلام رحمت الله اروجی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: امروز شاهد یک اثر بسیار فاخر و فرا ملی در عرصه سینمای مذهبی پس از انقلاب بودیم.

وی با بیان اینکه تولید این فیلم نزدیک به چند سال زمان برده است، افزود: به همان اندازه که سرمایه زیادی برای تولید این اثر فاخر هزینه شده امید است شاهد برگشت سرمایه آن از طریق عقد قرار داد با شرکت‌های سینمایی خارجی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری فیلم محمد رسول الله را یک لطف الهی در عصر کنونی دانست و بیان کرد: در قرن حاضر که شاهد گرایش مردم و جوانان به دین مبین اسلام و آیین پاک پیامر اعظم(ص) هستیم استکبار جهانی نقشه‌های فراوانی برای مقابله با این گرایش کشیدند.

اروجی با بیان اینکه در مرحله نخست کتاب آسمانی پیامبر اعظم را مورد هدف قرار دادند و قرآن را آتش زدند، تصریح کرد: در مرحله بعد سعی کردند با کشیدن کاریکاتور چهره نورانی پیامبر اعظم(ص) را مخدوش کنند و در مرحله سوم با ایجاد گروه‌های تکفیری و وهابی سعی کردند اسلام هراسی را در دنیا به راه اندازند.

وی اکران این فیلم را در مرحله نخست بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: آن چهره رحمانی اسلام با دیدن این اثر سینمایی به جهانیان نشان داده شود.

مدیرکل تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور گسترده روحانیون در سینما ادامه داد: روحانیت مخالف هنر نیستند بلکه از هر اثر فاخری که در خدمت تبلیغ دین مبین اسلام باشد استقبال می‌کنند.

به گزارش تسنیم 250 نفر از روحانیون، طلاب و خانواده‌های آنان با حضور در سینما بهمن شهرکرد فیلم محمدرسول الله(ص) را تماشا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار