تابناك شهرکرد - مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دو اثر نمایشی از استان چهارمحال و بختیاری به چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای سوره اهواز راه پیدا کرد.
کد خبر: ۸۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 05 September 2015
به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، محمد رضا سمیع اظهار داشت: نمایش های «جاده ای به سوی کعبه» از رضا ولی پور دهکردی و «کاست محزون» از مسلم سلیمانیان و جلال نجفی به جشنواره منطقه ای سوره ماه راه پیدا کردند.

وی افزود:نمایش جاده ای به سوی کعبه نوشته ‌‌ ‌آتول فوگارد است و داستان آن درباره پیرزن هنرمندی به نام هلن است که در منطقه‌ای روستایی در آفریقا زندگی می‌کند.

به گفته وی کارگردانی این اثر هنری رضا ولی پور دهکردی است و ثریا امینیان، جواد هیاریان و پریا امینی بازیگران این نمایش هستند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: نمایش کاست محزون نیز به نویسندگی مسلم سلیمانیان و کارگردانی مشترک مسلم سلیمانیان و جلال نجفی دیگر نمایش شرکت کننده در جشنواره منطقه ای سوره ماه است.

سمیع گفت:‌‌ ‌‌ نمایش کاست محزون داستان آزاده ای است که پس از سالها به خانه برگشته ولی با کمال تعجب شاهد آن است که کسی از او استقبال نمی کند. ‌

به گفته وی جلال نجفی، مهدی حسن زاده، محمد حیدری، آرزو عبدالهی، سارا دهقان و بهناز صانعی بازیگران این نمایش هستند.

چهارمین جشنواره منطقه سه تئا‌تر سوره ماه از ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه با حضور استانهای منطقه سه کشور (ایلام، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، قم، لرستان و خوزستان) و به میزبانی اهواز برگزار می‌شود. ‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار