جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 01 July 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار قاسم قریشی امروز، ۱۱ تیرماه در مراسم تشییع شهید فرهاد جلیل با اشاره به اینکه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام شد، اظهار کرد: جوانان غیور ما برای دفاع از تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت مردم پای در جبهه گذاشتند و حماسه آفرینی رزمندگان ما در تاریخ ۴۰۰ سال گذشته ایران بی‌سابقه است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بخش‌های مهمی از کشور به وسطه بی لیاقتی شاهان قاجار و پهلوی از ایران عزیز جدا شد و تنها بعد از انقلاب به خاطر فداکاری جوانان و رزمندگان ما تمامیت ارضی کشور حفظ شده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.
وی تاکید کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح و قدرت توان بازدارندگی کشور، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

قریشی با یادآوری اینکه پیش از انقلاب در عرصه‌های مختلف به‌ویژه علمی، پزشکی، بهداشت و درمان ۱۰۰درصد وابسته بودیم، تصریح کرد: در زمان کرونا جزو پنج کشور اول دنیا بودیم که به جمع سازندگان واکسن کرونا پیوستیم، همچنین جمهوری اسلامی در ساخت تجهیزات نظامی جزء چند کشور اول دنیا قرار دارد که این دستاورد‌ها به برکت ایستادگی و مقاومت مردم به دست آمده است.

وی موفقیت عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: ناکارآمدی سیستم دفاعی و پدافندی قدرت‌های برتر دنیا در برابر تجهیزات نظامی پیشرفته و مدرن موشکی و پهپادی ایرانی افتخاری برای کشور بوده که آن‌ها را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ملتمسانه درخواست می‌کنند که مبادا ایران به روسیه موشک و پهپاد بدهد.

قریشی با اشاره به اینکه دشمنان امنیت کشور را هدف گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: مردم ما باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار