استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمان جذب اعتبارات استانی حداکثر تا پایان شهریور ماه خواهد بود که باید از این فرصت باقیمانده در راستای جذب اعتبارات با سرعت استفاده و اهتمام جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 16 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ۲۷ خردادماه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال جدید ضمن تبریک عید قربان و گرامی داشته یاد و خاطره شهدای خدمت و همراهان اظهار کرد: رخداد مهمی به نام انتخابات ریاست جمهوری در پیش بوده که چشم همه دوستان و دشمنان به این مسئله دوخته شده است، مقام معظم رهبری بیان کردند ان‌شاءالله خدا دل‌ها را هدایت و انتخابات پرشور و تاریخی برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مقام معظم رهبری بعد از شهادت شهید رییسی و داغدار شدن مردم و حضور گسترده و باشکوه مردم در تشییع جنازه شهید جمهور فرمودند مردم قیامت کردند در حقیقت این پیوند وجود دارد و مردم حماسه بزرگ دیگری خواهند آفرید.

حیدری گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده مشارکت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره گذشته افزایش مشارکت بالایی را نشان می‌دهد، امیدواریم فردی در تراز مردم و انقلاب انتخاب و ارزش‌های انقلاب و راه شهید آیت‌الله رئیسی را دنبال کند، لذا باید همگان در راستای مشارکت حداکثری کمک کنند و در این راستا از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی با اشاره به حضور مدیران در مساجد و بیان دستاورد‌های انقلاب و دولت، تصریح کرد: باید این کار‌ها منجر به برگزاری انتخابات پرشور شود تا ناامیدی و یاس دشمن را شاهد باشیم.

استاندار در ادامه با بیان اینکه عید غدیر از جمله اعیاد بزرگ اسلامی است، بیان کرد: سال گذشته جشنی به صورت مردمی برگزار شد که امسال نیز باید کمک شود و جشن باشکوهی دیگر را برگزار کنیم.

حیدری با اشاره به رونمایی از سند راهبردی و توسعه استان، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تلاش کرد این سند خوب و ماندنی تدوین و شاهد رقم خوردن افتخاری دیگر باشیم، در حقیقت با این سند شخص می‌شود چشم انداز کجاست، گرچه باید مسائل این سند در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد، اضافه کرد: در حال پیگیری برای افزایش دیگر پرواز‌ها از فرودگاه شهرکرد هستیم که باید ماموریت کارکنان ادارات از طریق پرواز‌های فرودگاه شهرکرد انجام شود تا دیگر پرواز‌های فرودگاه را شاهد باشیم.

استاندار در ادامه گفت: زمان جذب اعتبارات استانی حداکثر تا پایان شهریور ماه خواهد بود که باید از این فرصت باقیمانده در راستای جذب اعتبارات با سرعت استفاده و اهتمام جدی صورت گیرد، کما اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران جذب اعتبارات لحاظ می‌شود و نباید ریالی از اعتبارات برگشت بخورد.

حیدری افزود: با توجه به اینکه اعتبارات سفر به صورت ملی واریز می‌شود باید دستگاه‌ها از وزارتخانه‌های تابعه اعتبارات را دنبال و برای جذب آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر‌های شهرستانی، گفت: این سفر‌ها پروژه محور پیش می‌رود که سرکشی و بازدید از پروژه‌های استانی را ادامه خواهیم داد، در حقیقت باید همه پروژه‌ها فعال شوند، زیرا فعال شدن پروژه‌ها منجر به امیدافزایی خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: از هجمه‌های دشمن، ایجاد نارضایتی و شکاف میان مردم و حاکمیت بوده، باید اقداماتی که انجام می‌شود محصول آن منجر به مشارکت حداکثری شود چه بسا گام‌های عملیاتی بیشتری انتظار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار