معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 30 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جابجایی ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون استانی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸سفر، اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۴دستگاه اتوبوس، ۷۸۹دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، با ۳۶۱۶ نفر راننده و ۲۰۳۰ ناوگان حمل و نقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند

مالکی افزود: عمر متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در حال حاضر اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی بوس بیش از ۲۹ سال، سواری ۱۳ سال می‌باشد.

مالکی تصریح کرد:مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار