همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، عملیات گازرسانی به ۴۰ روستا و ۱۶۳ واحد صنعتی درچهارمحال و بختیاری، کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 31 January 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای بهره برداری از این تعداد طرح ۲۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و ۹۱.۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
جهانبخش سلیمیان افزود: در دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به مشترکین خانگی در محله منظریه شهرستان شهرکرد و گازرسانی به مسکن مهر پیچک فیل‌آباد فارسان و ۴ روستا در شهرستان کوهرنگ، در کنار عملیات گازرسانی به ۱۳۴ واحد صنعتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخورداری تمامی ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی، افزود: از مجموع ۶۳۸ روستای قابل گازرسانی در استان، ۵۴۱ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
سلیمیان گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر، همچنین عملیات اجرایی ۱۸ روستا و ۲۹ واحد صنعتی آغاز و اجرای خطوط تقویتی خان‌میرزا، تغذیه قطب صنعتی لردگان و تغذیه چلوان به محمدآباد انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون ۱۹۸ هزار و ۲۸۲ انشعاب گاز در استان وصل شده که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۶۶۱ انشعاب مختص شهر‌ها و ۸۰ هزار و ۶۲۱ انشعاب مربوط به روستا‌های استان است.

در چهارمحال و بختیاری، ۳۵۶ هزار و ۲۳۸ مشترک گاز شامل؛ ۲۴۶ هزار و ۶۸۴ مشترک شهری و ۱۰۹ هزار و ۵۵۴ مشترک روستایی تحت پوشش گازطبیعی قرار گرفته‌اند و این در حالی است که طول شبکه اجرا شده در استان، بیش از ۶ هزار و ۲۵۷ کیلومتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار