مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهمن روی یک دستگاه بولدوزر راهداری سقوط کرد، گفت: با واکنش سریع نیروهای راهداری این راهدار نجات یافت اما به شدت مصدوم شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 31 January 2023

روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از سقوط بهمن در گردنه شاه منصوری شهرستان کوهرنگ خبرداد و گفت: بهمن روی یک دستگاه بولدوزر راهداری سقوط کرد که با واکنش سریع نیروهای راهداری این راهدار نجات یافت اما به شدت مصدوم شده است و بولدوزر همچنان در زیر بهمن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در گردنه تاراز نیز 3 دستگاه ماشین آلات راهداری بین دو بهمن گرفتار شده‌اند و احتمالا 3 نفر راننده در این ماشین آلات حضور دارند که از حال آنها هیچ اطلاعاتی فعلا در دست نیست.

سید غلامعلی نوربخش، رئیس پلیس راه استان نیز بیان کرد: با توجه به سقوط بهمن در گردنه شاه منصوری و همچنین بارش برف و کولاک شدید در گردنه چری، در حال حاضر این دو گردنه مسدود و تردد امکان پذیر نیست.

نوربخش افزود: در سایر محورهای مواصلاتی استان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به رانندگان محترم توصیه می‌شود از هرگونه سفر غیرضروری خودداری و در صورت نیاز حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار