معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ تن سیب قرمز و زرد داخل استان و ۳۳۰ تن پرتقال تامسون شمال ذخیره‌سازی و انبار شده که از ۲۴ اسفندماه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 13 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بهروز میرزایی ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان و سال جدید به منظور تامین کالای مورد نیاز مردم، برخی کالای اساسی از ابتدای سال تاکنون و به ویژه در دو ماه پایانی سال به وفور تامین و در اختیار عاملان توزیع و مباشران قرار گرفت که در حال توزیع است.

وی افزود: این اقلام شامل شکر، برنج، مرغ و گوشت منجمد و گوشت گرم است که تاکنون ۵۱۱۳ تن شکر، ۳۵۱۲ تن برنج پاکستانی، تایلندی و هندی، ۱۱۴۶ تن مرغ منجمد، ۴۶۲ تن گوشت منجمد و ۱۲ تن گوشت گرم بود که عمده توزیع در ماه‌های پایانی سال انجام شد.

میرزایی گفت: قیمت هر کیلوگرم شکر فله‌ای ۲۸ هزار تومان و شکر بسته‌بندی ۳۴ هزار تومان، برنج با سه قیمت ۳۳۰۰۰، ۳۵۰۰۰ و ۳۸۰۰۰ تومان، مرغ منجمد هر کیلوگرم ۶۵ هزار تومان، گوشت منجمد ۳۱۵ هزار تومان و گوشت گرم ۴۴۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص خرمای ماه رمضان و میوه شب عید، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ تن سیب قرمز و زرد داخل استان و ۳۳۰ تن پرتقال شمال تامسون نیز ذخیره‌سازی و انبار شده که از ۲۴ اسفندماه توزیع انجام می‌شود، قیمت خرمای ماه رمضان و میوه شب عید ساعات دیگر قیمت گذاری نهایی و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار